Банк «Даніель» оптимізує адміністративні витрати

12.12.2013 13:02
В рамках Програми оздоровлення банк продовжує скорочувати свої адміністративні витрати.

В рамках Програми оздоровлення банк продовжує скорочувати свої адміністративні  витрати. З цією метою фінансова установа переходить на новий, більш економний формат відділень. Крім того, в рамках реорганізації штатної структури банку проведено оптимізацію персоналу з метою підвищення ефективності кожного співробітника.

Серед пріоритетних питань на сьогодні також: покращення якості кредитного портфеля і  активізація співпраці з клієнтами-юридичними особами.

Банк наразі веде активні переговори з клієнтами – позичальниками, які відчувають тимчасові труднощі з вчасним поверненням, взятих у банку кредитів. Зокрема, банк йде назустріч таким клієнтам і пропонує програми з реструктуризації своїх кредитних зобов’язань, які передбачають більш тривалий строк повернення кредитів. В цілому збільшення надходжень від обслуговування кредитного портфеля сприятиме більш швидкому відновленню темпів виплат клієнтам-фізичним особам.

В рамках проекту зі стабілізації банку відновлюється співпраця з клієнтами корпоративного сектора, які тимчасово призупинили працювати з банком. Спеціально для цих клієнтів банк розробив ряд пропозицій, які сприятимуть поновленню співробітництва