Пріоритетні напрямки діяльності Банку

Стратегічні пріоритети:

  • Підтримка високого рівня платоспроможності банку,  підвищення рівня ліквідності;
  • Зміцнення довіри клієнтів до банку, розвиток та підтримка на високому рівні іміджу банку, репутація банку, як надійного ділового партнера, який своєчасно та в повному обсязі виконує забов’язання перед кредиторами;
  • Утримання на обслуговуванні у банку існуючих клієнтів та залучення нових;
  • Підтримка на належному рівні та збільшення обсягів залучення коштів клієнтів;
  • Здійснення своєї діяльності на принципах клієнтської політики, формування ділових стосунків з клієнтами банку на основі індивідуального гнучкого підходу, взаємовигідного співробітництва, високого рівня ведення бізнесу, використання сучасних стандартів обслуговування;
  • Якісне розширення клієнтської бази банку;
  • Посилення роботи з проблемною заборгованістю позичальників;
  • Надання клієнтам широкого спектру високоякісних банківських послуг, адаптація поточного продуктового ряду до потреб клієнтів;
  • Вдосконалення системи управління фінансовими ризиками, в першу чергу, ризиком ліквідності, кредитним, відсотковим та валютним ризиками, в кризових умовах;
  • Використання сучасних банківських технологій та вдосконалення системи телекомунікації;
  • Забезпечення серед банків-кореспондентів іміджу надійного банку з високим рівнем розрахункової дисципліни, перспективного для розширення співробітництва на міжбанківському ринку;
  • Підвищення ефективності діяльності регіональної мережі банку;
  • Утримання ринкової позиції банку на досягнутому рівні за окремими показниками;
  • Підтримання стану розвитку банку (обсяги операцій та ін.) на досягнутому рівні, при сприятливих умовах – забезпечення позитивної динаміки розвитку банку;
  • Підвищення капіталізації банку;
  • Підвищення системи ефективності внутрішнього контролю банку.  

 

Загальна інформація про діяльність банку